torsdag 9 oktober 2014

Det går inte att googla bilder på en kantor

Eh...jag får upp en karta som markerar ut Klosters Kyrka...
Nåväl, det jag ville skriva lite om är mitt jobb.
Det är vansinnigt kul och....vansinnigt slitsamt.
Ibland mycket administrativt och lite muciserande.
Massa intressanta möten och intressanta samtal och diskussioner.
I dag har jag tittat lite på "Angels Carol" av J Rutter.
Rutter är en favoritkompositör, och jag tror kören kommer göra sången
jättebra:-) Klippt och klistrat noter, sjungit igenom alla stämmor....
Så dagen har gått åt ekumenisk samling i Fristadskyrkan, planering av
repertoar till julkonserten, långlunch med Josef (kollegan) och såklart ett
pass på Friskis. Mycket folk i dag och väntetid både vid fria vikterna och maskinerna.
Men biceps, bröst och mage har fått sig en rejäl omgång. Känns skönt eftersom
jag inte kan träna några dagar nu utan det blir bara stillasittande....

Så...googlande jag på ordet "kyrkomusiker" i bild...
och fick upp en karta över Sörmland. Okej då...
Får väl ta det närmaste jag kan hitta då (förutom en selfie...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar