fredag 10 juni 2011

En liten övernattningsgäst

Det var vad Wilma fick i dag då lillebror ville sova över på hennes rum. De ville prova den nya extrasängen som jag tog med från Norge. Det blev lite Playstation, film, chips och läsk:-)
En liten Albinhistoria i dag också:
Abbe: -mammaaaa....Då Philip var med sina kompisar i Skövde i dag, då kom det sju killar som ville slåss.
Jag: -jasså...men pappa var ju med? (och några kompisar hade jag inte hört om...)
Abbe: -joo...men Philip och hans kompisar blev så arga så de slog ner de sju andra killarna så de blev
           ledsna och sprang hem till sina mammor.
Jag:- men slogs pappa också då?
Abbe: -njaeee...det tror jag inte...
Jag: -jag tror du hittar på lite nu va?
Abbe: -näää...Philip sa det att det var sant...


(Fast jag tror att fantasin skenade lite. Även om Philip faktiskt precis kom hem från Skövde)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar