söndag 12 juni 2011

Små människor är ibland enerverande

Fast ack så söta och mysiga! I dag har jag nog mina favoritord varit: NEJ, SLUTA, LYSSNA PÅ VAD JAG SÄGER. Men äntligen vid halv sju kom killen på att han faktiskt kan leka ensam en stund med sitt garage och bilar istället för att störa storebror, bråka med storasyster och gnälla på mamma. Är hungrig men vill inte äta. Vill vara inne. Eller,..vänta, nej, vill helst vara ute. Vill se på "Ice Age",.. eller förresten "Sammys Adventure". 
Do you get it??

En kvart efter middagen: - jag vill ha gröt! Och te! Och macka. 
Rostad utan smör med leverpastej!!!
Men lill-kommandanten fick faktiskt plantera sina tomatfrön i dag. Och vattna dem:-) Springer ut varje halvtimme för att kolla om det har börjat växa... Tar nog liiiite längre tid. Eller? Sen vill han helst en sväng till dagis också. Nu med én gång. FAST det är söndag!
Storasyster har varit populär i dag för hon har Playstation. Det är kul! Iallafall när man får vara med och spela. Men hon har varit i kyrkan 2 gånger i dag och sjungit med kompisen Christine.
5 minuter går.....
Nu kanske man kan få den där gröten, mackan med leverpastej utan smör och citron-te med mjölk? Jag testar, tänker han...
Sööötaste, lille Albin <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar