fredag 23 december 2011

Julefrid, körnoter och klappar

I dag är det fredag. Klockan är 16.30 och gissa vad: 
jag hinner sätta mig ner sisådär 4 minuter:-)
Ingen julefrid här inte..
Det har gått i ett hela veckan från tidig morgon till sena kvällen.
I går kom Wilma och jag hem från jobbet strax innan 23, men jag
varvade inte ner förrän det nästan var dax att gå upp igen.

Så fantastiskt roligt med våra 
"VI SJUNGER JULEN IN"
Hoppas jag har möjlighet att vara med nästa år också.
Men innan dess ska vi även ha
"VI SJUNGER UT JULEN"

I dag har jag förberett helgens 6 gudstjänster...
Även handlat, fixat skinka, Jansson, äggröra m m...

Albin blev superglad för BÄRGARN´n i radiostyrd version,
Philip och Wilma har fått varsin smartphone,
snart kommer Oscar och ska öppna sina klappar.

I morgon blir det tomt, barn till pappa och jag till jobbet.
Men sen kommer ju JÖRGEN och vi ska fira en lugn och stillsam
julhelg (förutom jobb då) innan det bär iväg några dagar
till Eskilstuna. Nyår samlas vi alla i Falköping och
jag är leeeedig:-)

Så, nu är vilotiden ute, dax att fortsätta...
Äntligen tänt ljuset jag ficka av Jörgens mamma

Glad kille med ny leksak:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar