fredag 30 december 2011

Love conquers all


Mitt i kaoset
flyttkaos
Packa, slänga, sortera...
Och lite bihåls och öroninflammation på det.
Kanonbra!
Visste inte att jag hade så mycket saker.
Visste inte att tiden går så fort och att jag är
 så trött så trött...
men hösten varit krasslig med magkatarr och annan skit.
Vill ha semester, åka bort och bara vila
långt bort från kartonger och sopsäckar.
Sen ska vi unna oss det..

Nu är det bara 6 veckor kvar tills det stora
flyttlasset går. Innan dess ska alla saker
packas, en del ska säljas på Blocket,
slängas, ges bort osv..,
Och jag ska hinna vara både här och där.
Många resor fram och tillbaks lär det bli under
januari.Och det ska målas i nya huset.
Och fixas..men som tur är kan det mesta
vänta tills vi flyttat in och "landat"
i vårt nya hem 
nya tillvaron med nytt jobb och skola/dagis
nya familjen

HUR MÅNGA LÅDOR BEHÖVS?
Närmare 100....
...knaprar Kåvepenin..(igen...)
...och tur du finns min älskade Jörgen <3
Snart får vi alltid somna och vakna tillsammans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar