tisdag 17 januari 2012

Mission impossible?

Undrar just om det är lika mycket och ofta dimma i Eskilstuna?
Nu ligger den iaf tjock och har gjort det ett bra tag. Halt och isigt ute.
Dagens APT började med tårta...(vad annars??)
3 veckor kvar nu, jag bara flyter, vet inte riktigt hur jag har det med en fot här och en där,
lite kaos på hemmafronten (alla djupa tallrikar saknas visst fick jag höra i morse...)
Liksaså plåster och lite andra saker...
I dag kommer några och hämtar bäddsoffan, nån ska kolla på min brudklänning
och på torsdag blir jag av med en av sängarna.


Uppdrag 1: sortera alla 500 strumpor som ligger i en hög och inte verkar passa ihop med nån
Uppdrag 2: sälja sälja sälja det jag inte ska ha
Uppdrag 3: få hem Percy som blev kvar hos pappa
Uppdrag 4: öva sången tills begravningen i morgon
Uppdrag 5: Elviskörövningen i kväll
Uppdrag 6: Mat....


Usch vilken ful leksak!

Ägaren till den fula leksaken...
(som i övrigt verkar tycka om den. Iallafall nu som Percy inte är hemma...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar