lördag 21 januari 2012

Sååå roligt, men helt knockad

Försöker andas. ANDAS. Senaste halvtimmen har det iallafall inte varit
nåt "BADOOBIDOOBIDAM" i huvudet;-)

Speedad är bara förnamnet på vad man blir på en sån här kväll.
Riktigt adrenalinkick!

TACK KÖREN - NI ÄR FANTASTISKA!

TACK CHARLIE - KANONBRA FRAMTRÄDANDE!

OCH TACK SUVERÄNA BANDET!

...och min kära vän och kollega ELLI...
hoppas vi får tillfälle att jobba ihop igen nångång...

..hmmm...jag verkar vara den enda i hela stan
som tycker det är kul att jag ska flytta...
Det vart lite sura miner här och var i dag...
Fast jag tror nog de är glada för min skull;-)

Får vi se hur lång tid nervarvningen tar i dag då
Så såg det ut på hemvägen. Det har snöat i 12 timmar eller nåt...

Avslutning på dagen. Åsså en film dårå;-)

2 kommentarer:

  1. Ja vi är glada för din skull men ledsna för vår. doadoa, doadoa....
    Vi hoppas få komma och hälsa på dig.
    tack för ditt engagemang. Kram Carina Milton Persson

    SvaraRadera
  2. Inget doadoa, badoobidoobidam, badapada, ooooh, aaah på ett tag nu va? ;-) Välkomna på körresa till E-tuna!

    SvaraRadera