torsdag 19 januari 2012

Sista kvällen med gänget

Varit på Nouveau med arbetslaget:-)
En jättetrevlig kväll med mycket skratt, god mat, gott vin, god efterrätt:-)

Shiiiiit vad jag kommar sakna er...
ni som inte bara är arbetskamrater med också goda vänner.

I kväll har vi delat minnen och det vi gjort tillsammans under många
år och med flera av er, läger och resor, konserter och luncher.

Tomt.
Det kommer kännas tomt
fast
jag får nya vänner
nya arbetskamrater

OCH....
jag börja 2 nya, spännande jobb
samt leva tillsammans med min Jörgen
(saknar dig så mycket, ska du veta, fast vardagen rullar på här...)

ny bostad
nya erfarenheter

Det är väl det som är 
LIVET

att förändras
att våga
så får man nya perspektiv på saker och ting.

Så snart mina kära vänner
så lämnar jag er och ni, som jag jobbat så tajt tillsammans med
blir inte längre en del av min vardag
(nog är det speciellt att jobba på vår arbetsplats)

TACK FÖR I KVÄLL!!
SEE YOU!
Husets vin

Plankstek...mums!

Fint paket med....

...en diktbok:-)

Irish coffee...(såklart!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar