måndag 23 januari 2012

Sitter på golvet och äter med pinnar

Nästan som i Korea...
Har inga köksmöbler kvar här, inget soffbord. Då får man använda fantasin.
Givetvis skulle jag köra stora flyttlasset då det var 8 meter snö i Falköping.
Som tur var, minskade det redan i Skövde. 3 timmar och 45 minuter tog det, och
jag blev, för första gång omkörd av alla lastbilar bland annat i Finnerödjabacken....:-S
Tvåans växel och 30 km/h...knappt jag kom upp.

Pålastningen tog en timme...
Avlastning 30 min tack vare att både
Jörgen, Marianne, Kimmo och jag själv lastade ur.
TACK, MARIANNE & KIMMO FÖR HJÄLPEN!

Jörgen har målat vardagsrummet vitt, nu saknas
bara fondväggen. Ska nog bli nåt i svart/grått/silver.

Badrummet ska kakelsättas nu och vi ska beställa
bubbelbadkar på Bauhaus i Västerås.

32 kvm antracitklinkers ska inhandlas i morgon.

Så några foton dårå...
Vardagsrummet


Vardagsrummet


Albins rum (Ska få stjärnor och rymdskepp på väggen...)

Wilmas rum. Ska bli svart och grått
Stökigt i hallen ....


Adrian & Theas rum som ska delas sen.
Måste bara riva några väggar medmera...
Hallen på övervåningen. Kommer även bli TV-rum åt barnen



Köksmöblerna har flyttat... Skönt med stort
kök, vi blir ju 8 ibland om alla är hemma. 4 stolar
till har vi också..
.

Ute

Ute

Flyttlass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar