onsdag 22 februari 2012

Livet bakom soffan...

Onsdag i dag. Fast jag tror det är torsdag, säkert för jag jobbade i måndags
som i mitt tidigare liv varit ledig dag. Vi väntar fortfarande på att badrummet 
ska bli klart, och sen SOVRUMMET. Fast det funkar relativt bra att sova
bakom soffan, så vore det skönt med ett sovrum och en riktig säng.

I dag har det varit glashalt här i Sörmland,
på väg till jobbet såg jag 3 som cyklat ikull.
Håller mig till bilen några dagar till. Feberfri i dag men
lite ont i bihålorna. Ska bli skönt sen när det går att lägga sig i
bubbelbadet en stund:-D

Nu är det 5 veckor kvar till USA. Måste fixa visum.
Köpte en bra stadskarta över L.A.  på bokhandeln,
hitta ingen bra över Las Vegas, men där är inte så svårt att hitta.

Nu ska vi iväg och leta lampor till badrum, sovrum och hall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar