onsdag 1 februari 2012

Övat med bästaste kollegor och ätit middag med bästaste kören

Vet inte om ordet BÄSTASTE finns, men jag använder det ändå.
Hade i dag sista begravningen tillsammans med Jonas och med Ingemar på Fonus.
Vemodigt..
Sista övningen inför söndag kväll med Ellinor, Gustav och Jonas.
Vemodigt...
Ätit middag på Nouveau med körsångarna från ungdomskören och lovsångskören.
Vemodigt...

Undrar om jag lider av separationsångest? 
Hörru ni!!! Kan ni inte flytta med till Eskilstuna???
Även om jag såklart längtar efter att få börja mitt nya jobb,
att arbeta tillsammans med Claes-Göran och alla ni
andra i körverksamheten och församlingen och på Kjula skola.
Så vill jag ha ALLA där lixom...

Och ALLA barnen fast två av er valt att stanna i Falköping.
Där är kompisarna, och de betyder jättemycket när man är tonåring.
Ni är alltid välkomna till oss, det vet ni;-)
Även Jonas, Ellinor, Gustav och ni andra såklart!
Det finns alltid en ledig plats vid flygeln;-)

hmm...har skrivit ett tal tills på söndag....
Kommer läggas ut här på söndag kväll.
Dagens konst

En vecka kvar nu på Blåklinten och Vindängen.
Wilma har nedräkning, det går snart...
Så när ni andra på Vindängen går på sportlov,
börjar hon på Lundbyskolan. Där har de lov vecka 8.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar