onsdag 29 februari 2012

Tårta hela dagen

Vart tog det hälsosamma livet vägen då?
Började dagen med chokladtårta på jobbet som Carina gjort.
SEN började det krångla; Då jag skulle spela in i Audacity, 
blev inte ljudkvaliteten hälften så bra i PC´n som i Macén...
Jahopp, åkte väl hem då och skulle spela in på Macén.
Det gick bra 3 minuter innan snickaren började slipa källarväggar
och hela huset brummade (lika mycket som inspelningen jag gjorde på jobbet)

Hmm.....slängde ihop en tårta och gjorde korvsoppa med grönsaker,
sen tog jag datorn och åkte tillbaks till jobbet. Några låtar gick bra,
sen fick jag skicka dem som e-post till mig själv för att plocka upp dem i 
Audacity på PC´n och konvertera från wav till mp3. Bara det att några
av filerna blev för stora...suck...får fortsätta på fredag....

Efter jobbet blev det tårtkalas och släkten kom och grattade
Wilma som fyller 12 på lördag och Albin som fyller 6 på söndag.

Wilma fick pengar, presentkort på SF Bio, kläder
och smsabbonnemang på telefonen.

Albin fick Ninjago-Lego och Ninjago-saker
(som han önskat sig)
Ryggsäck och pennfack
Presentkort på leksaksaffären och presentkort på SF Bio


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar