onsdag 22 augusti 2012

Nytt körkort

Har precis varit på Transportstyrelsen och beställt nytt körkort.
Utan det kan jag lixom inte göra nåt. 
Inte fixa nytt pass osv. Nytt sen förra gången jag
bytte var bild framifrån. Förra gången skulle man
ha med örat osv. Såg också att det står med i
körkortet att man få köra moped. Yeah!

I går var det första körövningen med Corazon.
Kul att ses igen och komma igång:-)
I dag har jag bråkat med Elvis och Sibelius.
Tar en paus nu innan kvällens ljudmöte. Alltså
möte i ljudgruppen ang rutiner osv.

Ska väl glo på Dallas i kväll också,
nån form av tvångstanke eftersom jag en gång i tiden
såg alla avsnitten.Vet inte om jag ska säga:
det var bättre förr. Nog är JR lika läskig nu
som han var då och sonen ännu läbbigare.
Nåväl, tänker iaf slötitta på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar