torsdag 27 september 2012

Hjälper shopping mot dåligt humör?

Har shoppat nåt varje dag denna veckan. Allt från stövlar och tröjor till mig själv
till jackor och skor till barnen. Känns bra att shoppa när man har tråkigt. Bara det
att det blir dyrt.....
Jag minns inte vad jag bloggade om senast, men i helgen var iaf mina föräldrar här:-)
Söndagen hade vi ekumenisk gudstjänst tillsammans med Eskilstuna församling,
och Corazon sjöng tillsammans med S:t Pauli kyrkokör.
Motion denna vecka: nja.....5 km i söndags innan orgelmeditationen
och 6 km på Ekängen i går, runt, runt och runt....
Känner mig hängig fast huvudvärken har äntligen släppt
(och ersatts av halsont)

Arbetet när det gäller ESC (Eskilstuna Soul Children)
går framåt, och jag börjar ha koll på läget och den ev
uppstart vi tänker göra i januari. Känns jätteroligt!

I tisdags hade jag lunchmöte med Bilda-konsulenten,
i går var jag på lunch hos Eva & Bertil och i dag har
jag lunchat med C-G på Tuna Park. Så mat har det blivit
hela veckan;-)

I morgon åker Albin & Wilma till vänner och ska sova över,
Jörgen och jag sticker på kryssning till Mariehamn.
Längt, längt att få par-tid!

Här finns bilder på nåt av det jag köpt i dag
Till Wilma

Till Albin

Till mig själv, fast brun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar