torsdag 4 oktober 2012

Det var de där ringarna då....

Först satt de rätt löst.
Sen satt de ännu lösare...
Och i takt med att jag kilona försvann,
så en dag då jag tvättade håret, så...
PLOOOPPP....

Jag upptäckte sen att bara jag skakade på handen,
så ramlade vigselringen av.

Nåväl, efter att ha retat mig på det i några veckor,
så var det lika bra att lämna in dem till
guldsmeden. Förlovningsringen ska krympas 2 
storlekar, och vigselringen hela 3...
(Haha, kanske jag äntligen får pianofingrar-
långa och smala!)
Så nu är jag alltså ringlös en vecka.
Hoppas bara de sitter bra sen!

I dag har det varit prio på musiklärarjobbet
och lite förberedelser. Skapat powerpoint-
presentation på instrument samt börjat med
en lathund till Garageband for Ipad.
Barnen har varit hos tandläkaren
och båda ska tillbaks:-/

Lunchat med Birgitta på stan, så trevligt, vi
har inte setts sen i våras, samt kört ett
pass på Friskis. Nu väntar soffan och
torsdagkvällens alla matprogram;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar