onsdag 14 november 2012

Eländes elände

Onsdag i dag.
Vaknade med en arm som var delvis bortdomnad och delvis värkte.
Jörgen har hållit mig i handen hela natten.
Det känns tryggt då.
I natt har jag för första gången drömt om Philip.
Då jag vaknade mindes jag exakt vad det var, men
sen försvann det.
Kamilla är här nu. Känns bra, och vi får tid att verkligen prata.
Blir annorlunda än på telefon.
Kamilla har varit "extrabarn" hos mig sen hon var 12 år.
Började i ungdomskören då, sen har hon barnvaktat
alla barnen, suttit sena kvällar med mig och vi har kollat på
film, vi har rest och haft mycket kul.
Nu är hon ett bra stöd och en god vän för Oscar.
Det känns bra.

I dag har vi varit i kyrkan, fikat och sjungit.
Vi lunchade med C-G på indiska och var en sväng
på Tuna Park.

Jag fick ett annat icke-roligt besked i dag.
Alla j***a olyckor på en gång....
SUCK!!
Och jag är så trött så trött....
Blir yr och helt snurrig i huvudet,
huvudvärk som kommer och går.
Men i morgon kommer Anneli och jag ska få massage.
Ska bli så skönt för mina spända axlar och huvudvärken
kanske kan släppa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar