tisdag 18 december 2012

Ett år närmare

Ett år närmare 40 dårå.
Började dagen med att få kaffe på sängen.
Och present från maken; silverhalsband
med hjärta.På jobbet fick jag en blomma,
och vid lunch gick jag till Blue Lotus Tatoo
och gjorde tatuering nr 7.
(bokat tid i februari för porträttet jag ska
ha på höger vad, måste vänta tills efter
resan eftersom jag inte ska ha sol på det....)
Jörgen och jag åt lunch på Coffehouse by George,
och på eftermiddagen var Thea och jag och gjorde
livsmedelinköpen inför julen. Inte så mycket folk,
men eftersom de byggt om Willys i Folkesta, så
tog det lite tid fram och tillbaks för att hitta
det vi skulle ha....
Födelsedagsfika: 
marängswiss
Middag:
spaghetti och köttfärssås.

Presenter från barnen var bodylotion,
badsalt samt en paket jag inte öppnat än;-)
Pengar från mor & far som jag köpte
klänning och stövlar för,
halsband & armband från mormor.

Har hostat mig igenom dagen, känns ifs bättre
i dag än i går kväll då jag verkligen kände mig
risig. Hoppas det vänder så jag kommer igång med
träningen igen:-) 
Så var snart min tjugo-nittonde födelsedag slut,
och den har varit okej, trots att det går upp
och ner mest hela tiden...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar