torsdag 11 april 2013

Långt bort

Haft en jobbig natt. Det börjar närma sig 19 april, vilket blir den
första "konstiga" dagen sen 17 februari (Philips födelsedag)
Jag är långt borta hemifrån och kanske det bidrar till att oron
för allt och alla där hemma nu är ännu större än annars.
Jag försöker hela tiden leva mitt liv på ett normalt sätt.
Inte bli nojjig för att barnen vill göra de saker som är normalt
för deras ålder. Men när jag är borta och inte har "koll" så blir det svårt.
Jag måste bara försöka släppa det. Lita på att allt fungerar som det ska hemma.

I dag ska vi ut på studiebesöksresa till olika kyrkor:-)
Vi ska också träffa Walter Owens och hans kör i 
Salem Baptist Church.
Men först en hääärlig frukost!
(bild kommer senare..)

SALEM BAPTIST CHURCH
(bild från resan 2011)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar