fredag 22 november 2013

Det var då trögt då...

Trögt att få till nåt blogginlägg... inte varit inspirerad att skriva nåt överhuvudtaget.
Men ska sammanfatta de sista två veckorna iaf.
Förra veckan var jag hemma i Oslo ett par dagar för att hälsa på mor & far.
Hann också med en träff med Eva (Soul Childrenkonsulent)
samt hälsa på min vänninna Marianne, vi träffades senast i nyår...
Helgen gick åt till att jobba, lördagen hade vi konfirmandträff och
söndag var jag först i Malmköping med Soul Children och på
kvällen hade Bertil, Murre och jag musikgudstjänst.
I går var jag i Falköping, utvecklingssamtal på gymnasiet,
hjälpte Ellinor med stäminspelningar, lunchade lääänge med Oscar,
var på kyrkogården samt fika hos 2 kompisar.
Snöoväder dit och snöoväder hem.
Albin har varit hemma i dag pga magont och kräkningar i natt.
Ska till VåC på tisdag för allergitester, troligen är det laktos
(som jag) Helgen blir ledig, ska försöka tvätta motorcykeln och 
lite annat. Och vi väntar på våra nya SVANE ZEFIR sängar!
Då ska vi sova gott.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar