onsdag 8 oktober 2014

En helt vanlig onsdag

Regnet vräker ner, det är mörkt ute nu. 8 dagar in i oktober, DEN DÄR DAGEN
kryper allt närmare. Stundvis vill jag bara försvinna. Jag hatar hösten!!!!
I fredags kom Oscar hit, han hade köpt en bil som han hämtade.
Stolt och glad var han, första egna bilen.Vi var i Västerås i lördags och shoppade,
självklart blev det lite saker till bilen;-)
I söndags var det ÄNGLADAGEN och det blev en heldag i kyrkan med mycket sång och musik.
Corazon på förmiddagen och Soul Children på eftermiddagen med tonårssamling
däremellan. Mycket glädje i sången och musiken!

Träningen rullar på som vanligt, jobbar systematisk för att dels få bra resultat
men också kunskap. Det har blivit några timmar med läxböckerna ,det är
bra att ha nåt positivt att tänka på som inte är jobb och vardag.
Ångesten inför nästa söndag kommer och går, själen är orolig så det känns bra att
tanken är upptagen, det hjälper mig att orka ta mig igenom hösten.
Det gick rätt bra förra året, det gör det nog i år också....
I dag ska jag göra mina två första hälsoprofilbedömningar.
Lite Bambi på hal is första gångerna, men jag tror det går bra.
Nu iväg till jobbet...
TAKE CARE! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar