söndag 8 januari 2012

Hejdå julen!

Hemkommen efter en jättefin julkonsert:-) Sååå kul att få vara solist med St Olofs kyrkokör/Fredriksbergskören samt duktiga instrumentalister! Och mina kära kollegor Annika och Ellinor som lagt ner arbetet bakom detta. Fredriksbergskyrkan var fullsatt och program & psalmböcker räckte inte till alla.... Och jag fick sjunga, efter önskemål från ett en vän och en fd kollega "DEN HELLIGE STAD". På norska (såklart!)
Körsångare som är ledsna för att jag ska sluta. Men hallåååååå! Jag ska inte flytta till månen! Kommer väl tillbaks då och då;-) Nu blickar jag framåt och förbereder mitt avslut här den 5 februari, ska ut på flera avtackningstillställningar framöver och sen bär det iväg mot nya utmaningar, nya körsångare och vänner:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar