onsdag 15 februari 2012

RASTLÖS

Har varit ledig en vecka från jobbet nu, och så blir jag rastlös....
Men i dag har det ändå blivit lite jobb:-)

Och lunch på PapasTapas med Malin:-)
(är mätt än...)

Cyklat till och från jobbet i 25 cm nysnö...
skottat och skottat, verkar som snön förföljer mig från Falköping?

Hämtat min nya jobbtelefon,dock har jag kvar samma
tjänstenummer som innan. Svårt att lära sig nåt nytt;-)

Varit på Kjula skola och träffat rektorn igen,
skrivit på anställningspappren och gjort beställning av material.

Köat genom stan i värsta rusningstrafiken
bara för att ta mig till Willys...fick ladda med lite
mer basvaror, Oscar & Philip kommer ju i morgon <3

Albin gillar sitt nya dagis jättemycket, och det var sura miner
då han skulle hem i dag...
Men nästa vecka blir normalvecka för honom:-)

Haft herrar i källaren hela dagen, hoppas det blir klart snart
så vi kan flytta ner dit;-)

Nachotallrik...

Ny telefon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar