måndag 6 februari 2012

Sitter här i mörkret

och spelar på min ukulele....
Shit, va svårt allt är, har ju ingen micro kom jag på då
jag skulle värma mat till barnen. 
Ända stället att sitta på är i soffan och där finns
inga lampor, så man får sitta med ficklampan på
mobilen för att se vad man äter. Tänkte tända
ljus, men jag haaar ju inga ljus!

Ringt Second Hand och de kommer o hämtar resterande möbler
vi inte ska ha på onsdag. Så Wilma får sova på soffan
sista natten. Har varit i dag och sagt hejdå till
de som inte är på jobbet i morgon:
informatören Catarina och min chef & vän Jonas.
Soooorgligt...
Kom just på att jag glömde ju Agneeeeta!
Hon är ju heller inte där i morgon...

Varit på Sjöbergs Guld och valt ut gåva
från arbetsgivaren. Det blev halsband med matchande
örhängen och 7 pärlörhängen (behöver så många)

Sen var jag hos FONUS och FALBYGDENS BEGRAVNINGBYRÅ

I morgon blir det gråtkalas med arbetslaget
i Mösseberg, och sen med arbetslaget Falköping.
Sorgligt det också.
Så måste jag lägga det bakom mig och
se fram emot det nya:-)

På måndag ska jag ju på en träff med nya ungdomskören
vilket ska bli jättetrevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar