tisdag 20 mars 2012

Nötter, pasta och körsång

Dagen har kommit till sitt slut och jag också.
Skulle ha långrast i dag (igen) FAIL!
Som vanligt alltså....
Nåja, skam den som ger sig!
Bara varit hemma en snabbis i dag och kastat i mig
spaghetti & köttfärssås.
Var på stan ca 85 sekunder och köpte nya gympakläder
till Wilma på TeamSportia.
Avslutat dagen med härlig körsång och
bra övningar med Surprise, Coola Kottar och Corazon.
Jag hann inte så mycket i dag, blev endel
planering samt samtal med teologistudentpraktikanten
(finns det ett sånt ord??)

Men det är en dag i morgon också.
Snart ska jag räkna mina dollar,
packa väskan och förbereda mig på
att åka ifrån dem där hemma i 2 veckor...

Innan dess är det dax att lämna över nycklarna till
Kokemäkigatan 6, hoppas nya ägarna kommer trivas!


Om en vecka, så....
(Malibu Beach)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar