fredag 23 mars 2012

Kliar kliar

Precis som i går skiner solen:-)
Tyvärr hann jag inte vara ute så mycket i går, var jobb
hela dagen, sen gymnastik i Vilsta och efter att ha skjutsat
alla barnen, stressade jag iväg till Program & Musikrådsmöte på jobbet.
21.45 var klockan innan jag var hemma (som tur hade Barbro fixat ett
fantastiskt gott fika, jag hann ingen middag...)
och störtdök ner i sängen efter en 20 sekunders dusch.

Haft en ickerolig natt, nånting är på tok, men jag vet inte vad.
Utslag över hela kroppen sen i måndags, svullander och klåda.
Bara det att det flyttar sig hela tiden och i natt har det varit händer och fötter.
Fundrar just på om det kan vara sköljmedlet? (fast det har vi ju använt innan också...)
Nåväl, var uppe i natt och tog 2 Cetirizin och det hjälpte för stunden iallafall.
Jörgen hämtade sin nya cykel i går, och cyklade till jobbet i dag,
jag ska strax en snabbvisit till Falköping för att lämna över nycklarna
till nya ägarna och fixa lite bankärenden kring det.
Ska också fika med mina f d kollegor, 
ska bli kul att träffa dem igen:-)

Sen är det helg!
Nere vid ån med Klosters kyrka i bakgrunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar