torsdag 30 augusti 2012

Logistikträning

Usch, har inte hunnit eller orkat blogga på några dagar.
Livet har gått ut på att träna logistiken, och energin har varit i botten.
2 veckor in på höstterminen och jag är så slut att jag bara vill lägga mig
ner och gråta.. Ändå så har vi så snälla, duktiga barn..
Men just att få allt att fungera med tider som krockar.
Fullt upp med skjutsande och hämtande samtidigt som man ska
jobba, (oj, glömde handla), sen hinna laga mat också.
Matsäck hit, frukt dit, rena träningskläder, urvuxna långbyxor,
just det, måste fixa regnställ också då.
Sitter apatisk i soffan kl 20 på kvällen då killarna somnat.
Kolla film? Orkar inte.
Gå en promenad med maken? Orkar inte.
När klockan blir 21....okej, lika bra att lägga sig.
Sitter ändå i soffan och halvsover.
Precis då kommer jag på att tvätten ska hängas upp....
Köpte en burk med vitaminer, hoppas det ska hjälpa.
Eller också har jag låga blodvärden igen.
Eller så är det bara ovanan vid att det är vardag.
Känns säkert bättre när vi tränat logistiken några veckor:-)

Två morgonpigga, uppe innan halv sju....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar