söndag 2 september 2012

Min man, han kan:-)

Nu vet jag inte hur jag har det, inte bloggat på några dagar,
men det har varit stressigt och mkt att göra...
I går var Jörgen och jag i Västerås. Några inköp på IKEA,
bl a skjutdörrar till garderoben i källaren.
(fast han fick såga till dem själv sen för att de skulle passa...)
En mediaspelare till sovrums-TV´n köpte vi på Kjell & Co eftersom
den var slut på Tuna Park.
Träningskläder till Wilma och mig själv på Stadium outlet och
ny ryggsäck till Albin då den förra gick sönder i dragkedjan.

Sen blev det träning. Sprang Slagsta-Torshälla-längs med ån
till Kungsgatan och hem. 14 km blev det. Ska bli ett
långpass till innan Stockholm!
Gjorde pizza på kvällen, nån specialvariant
med italiensk stark salami, bacon, parika, lök och ruccolasallad.
Kollade på en skum film: The Cabin In The Wood. Knasig.

I dag var det jobbdax. Kyrkan för mig (söndagsskola och körsång
också, så Wilma och Albin var med) och hemmajobb
för Jörgen. Köpte lite verktyg och sen byggde han garderobsdörrar:-)
Det blev riktigt bra, nu saknas bara nån grön växt eftersom
det blev väldigt vitt, vitt och vitt.

Grillad, rökt lax m limesås, ris och wokgrönsaker till middag.
Såga, såga, såga...

...skruva, skruva, skruva...

Klart! Saknas handtag, bara





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar