onsdag 5 september 2012

Det går ihop sig ändå

Det var det här med logistiken. Känns som det börjar bli mindre stressigt nu när 
vi tränat ett par veckor. Det har blivit jobba hemma i dag. Övat en hel del
piano, planerat lite saker för våren (usch, redan) eftersom i kväll är
det samordningsmöte på jobbet. Känns som koll på läget iallafall, det skulle
vara samordningen med mig själv och mina planeringar som inte
stämmer riktigt. Det där med att vara på flera ställen samtidigt
och hinna tusen saker på en kvart. Nåväl, nu ska allt samordnas med
scoutledare m m innan allt spikas. Känns bra att vi har framförhållning
och planerar en del saker i tid.

Var inne och kollade på mina sidor på Vingresor.
Det är 148 dagar kvar till avresa. Bröllopsresa.
Känns flera år bort just nu....
Det trevliga är att vi ska iväg på kryssning (igen)
i slutet på månaden. Det ska bli trevligt! (och ingen sjögång såklart)
Birka  blir det den här gången.
TACK, HELENA!

Efter 3 (!) dagar utan motion (det går utför...)
fick jag ta mig tid till en liten runda på förmiddagen.
Blåsigt värre, men soligt. Snart dax att ta på handskar.
Undrar just hur vädret ska vara nästa helg då vi springer i 
Stockholm. 6 km blev det i dag, kändes inte riktigt bra, kan bero
på att jag åt taskigt i går. Och drack för lite vatten.
Måste skärpa upp lata-trenden nu.
Nä, dax för ett arbetspass till innan det är dax att hämta killarna
på fritids och skjutsa dem till friidrotten!
So long!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar