fredag 7 september 2012

It´s Friday afternoon

Jag är ledig i helgen:-)
Nu är jag ju ganska priviligerad numera eftersom
jag är ledig 2 av 5 helger mot tidigare 1 av 5.
Och sällan lördagsjobb.
Ändå är det lite speciellt att vara ledig en hel helg samtidigt
som övriga familjen:-)
Dagen har gått åt administrativt arbete samt planering
av musiklärarjobb medmera.

Städade upp katastrofen som hände i källaren i går
då en stor burk vinbärssylt ramlade ner från
hyllan och gick i 1000 bitar. Mycket sylt,
mycket glas och omplåstring efter diverse
skärsår (osmart torka, vrida disktrasen med
glasbitar...)

I går var jag på mitt favvopass på Friskis,
nämligen STEP UP. Alltid lika kul och fullt ös!
I dag har tjejerna och jag varit på bas-gympa,
det är också kul men på ett annat sätt.
(det var en del fniss i dag på dom där två...)

Tyvärr är knät ont (vänster just för tillfället)
och troligen blir det inga mer löppass innan
halvmaran. Det ska nog gå bra ändå...:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar