söndag 9 december 2012

Premiär

I dag blev det ingen träning för min del. Men det blev nåt annat bra:
en av mina stora passioner:
SKIDÅKNING!

Jag och tjejerna var i Vilstabacken. Kallt som attan var det fast
det var sol. Det var Theas första gång att åka skidor, det gick
riktigt bra. Backen var bra, bara det att det inte finns nån barnbacke
m lift som skulle vara bra för en nybörjare....
Och Wilma åker numera ifrån mig (eller om jag börjar bli
gammal och drar ner på farten??)
Förra året blev det ju inget åkt p g a flytt och massa annat,
men i år ska det bli ändring:-)

Hursom, så planerar vi in en heldag i Romme helgen innan
julafton, jag , tjejerna och Oscar:-)
Där är det kanonbra för nybörjare.
Ser fram emot detta eftersom Romme är ett av mina favoritställen.
I år finns det även några nya pister!

Har också varit på Tuna Park och handlat julklappar.
Jag var inte ensam där precis, hujeda vilka långa köer
överallt....Och jag är nästan klar..

Och DÄR var helgen slut...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar