söndag 6 januari 2013

En liten uppdatering

Jag har varit sjuk. Host, host. Jag blev frisk, men
sen blev jag förkyld igen. Och värk i lederna.

Julen passerade som i nån dimma.
Snön försvann (precis då vi tänkte åka till backen med barnen)
Då började det regna. Sen blev det helg och nyår och maken
och jag var i Norge. Spenderade x antal timmar på shopping, 
eller iallafall försök till shopping. Hittade inte så mycket men
några saker! Vi var i stan eftersom Jörgen inte varit i Oslo innan.
Karl Johan, Aker brygge, Akershus festning, Operahuset,
Slottet, en god middag på Friday´s och vi såg HOBBIT
på Colosseum, en mycket speciell biograf på Majorstua.
Inte varit där sen jag var barn, så det var kul!
Nästan 1000 platser finns i salongen, och det var inte många
tomma. Firade in 2013 med mor & far och nyårsdagen
bar det hemåt med tåg Lillestrøm - Arboga.
Jobbat lite, sovit dåligt och känner mig rätt slut på alla sätt.
Hunnit/orkat med 3 träningspass än så länge det här året.
Och i dag sjöng vi ut julen i S:t Eskilskyrkan.

Det nya året är i gång. Ett år som inte Philip delar
med oss:-( Jag har inte gråtit så mycket senaste veckan,
men känner mig nere och missmodig.
Ångesten och paniken släpper inte riktigt utan dyker
upp när jag minst anar det. Och alltid så olämpligt. 
Men det är bara ta nya tag, försöka glädjas åt bra och trevliga
saker. Det är tänkt att Oscar kommer på fredag, det ska bli
trevligt. Hoppas vi kommer iväg till badhuset på lördag:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar