torsdag 24 januari 2013

Frusen

I dag var det riktigt kallt ute. Mina nya tumvantar lät som frasig
plast som var på väg att smulas sönder. Lite för kallt när man knappt
kan andas ute. Minus 20 grader. Hu.....
Ägnade förmiddagen åt arrangering till Corazon samt lite jobb och
planering kring gospeldagen. Lunchdejt (eller träningsdejt då..)
 med maken på Friskis och core-passet vi brukar gå på. 
Kände mig seg i dag, trött och hängig.
Hoppas det går över. Efter skolan körde Wilma och jag ett spinningpass.
Ännu mer trött.

Längtar till Egypten nu. Att få par-tid att vårda kärleken,
tid för romantik och allt sånt man inte orkar eller hinner i vardagen.
Vår första riktiga semesterresa tillsammans:-)
Lata dagar ska det bli
(fast träningskläderna åker med i baggaget, det finns gym
på hotellet!)
Gorgonia Beach i Marsa Alam.
Strandläge och all inclusive...

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hittade din blogg för ett tag sedan och har nu läst allt, vartenda ord. Jag beklagar det som hänt och jag beundrar dig för hur du går vidare. Man glömmer aldrig sitt barn, sorgen försvinner aldrig helt, men den går att lindra. Filip är aldrig glömd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag undrar ibland om det är MÖJLIGT att gå vidare, men man har ju inget val än att kämpa på. På nåt sätt hittar man vägar ur sorgen, att lära sig förhålla sig till det nya livet där nån saknas. Men det tar tid. Säkert resten av livet...

      Radera