onsdag 6 mars 2013

Bara mitt i veckan

Onsdag i dag, ja. Kom precis hem från jobbet. Ska till Friskis sen med
Wilma. Fortfarande ont i benen efter måndagens styrkepass. (lite för många utfall....)
Första veckan Jörgen jobbar sent skift, tar ett tag att vänja sig,
har svårt att sova innan han kommer hem. Men i dag var första
dagen sen resan jag inte vaknade 04:30. Jippiiii!
Letat noter till Soul Children, lyssnat på musik
(vilket jag endast gör på arbetstid och vid träning)
fixat födelsedagspresent till maken...
Det töar för fullt ute, vill hålla kvar vinterkänslan tills vi varit
i Sälen samtidigt som det känns befriande med vår. Atschooo!!
Trots att vi nyss var iväg (läste förresten att gräshoppsinvasionen i Egypten
fortsätter, har pågått en månad nu...) så längtar jag efter sol, värme och bad.
Kanske kan vi simma i källaren?
Undrar hur många liter vatten vi ska få in i sovrummet det här året
vid snösmältningen. Ser noga till att inget ligger på golvet som
inte tål vatten... 
Kvällsjobb i dag också, Equmeniastyrelsemöte.
Och i morgon ska jag hämta den nya bilen :-)


Längtar tillbaks hit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar