söndag 30 juni 2013

Tonåringen flyttar ut...

Efter en intensiv helg (igen) så blev friggeboden klar för inflyttning:-)
Och Adrians rum som jag målat i Barcelonafärger.
Så Adrian & Wilma har nu flyttat på sig och verkar vara mycket nöjda med resultatet.
I fredags var Jörgen och jag på GRAPPA och åt. För en gångs skull tog
vi inte favoriten KRÄFTPIZZA utan jag tog kräftsalladen och Jörgen Caesarpizza.
Också detta myyyccckkket gott:-)
I går tillbringade vi heldag på Ikea. Dvs först Ikea i Västerås. Sen ledsnade vi på det
och åkte vidare till Ikea i Sthlm (Kungens kurva)
Och vi fick tag på allt vi skulle ha.
Hem, bytte om och direkt på 60-årsfest hos Bibbie.
Ont i huvudet pga av allergin som visst blommat upp igen
(eller vad det nu är som blommar...atschhoooo)
landade vi till slut i soffan med en braaaa film.

I dag började med operation möbelihopskruvning.
Och eftersom det är så vansinnigt kul på Ikea åkte jag en sväng dit igen.
(glasdörr som var trasig och fick bytas)
Wilmas nya sängöverkast var för stort, så jag var hos svärmor och sydde
till det så det passar, sen har vi fixat, flyttat runt på saker, städat o röjd
och endel saker är klara nu.
Och spännande för två av ungarna som ska sova i nya rum:-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar