tisdag 14 januari 2014

Hinner inte....

Hinner inte blogga. Hinner ingenting.
Nåväl, veckorna flyter på. Jag har haft 40 årskalas
men vänner och familj från när och fjärran
(en mycket trevlig helg!)
Jag har varit i Norge hos mor & far
(inte utan dator och jobb såklart....)
De har fått en ipad av oss i julklapp, så nu är
mamma i full gång med träning på mail och imessage.
Det finns mycket att lära för en som aldrig använt
varesig surfplatta, dator eller smartphone....
Har kommit igång igen med träningen, fast det är svårt att
planera in passen...mycket som ska hinnas varje dag.
I går var jag i Stockholm för fotografering till Friskispressen
(det tog 2,5 timme utomhus och indoor walking)
Jag var på Soul Childrenmöte, åkte direkt till kyrkan och
videoinspelning med Soul Children för att avsluta dagen
med Equmenia styrelsemöte. Jobbar varje kväll denna veckan.
Så nu rullar alltså vardagen på!

Jag och pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar