måndag 6 februari 2012

3

Måndag morgon. 3 dagar kvar. Lite smått kaos men ändå inte.
Jörgen och jag har placerat allt i carporten som flyttgubbarna ska
lasta, vilket inte var så förfärligt mycket saker. I garaget är det 
endast gräsklipparen. Och lite skidor. Eller ganska många par skidor...
Mörkt är det iaf, men vi har kvar badrumslampan,
den i gästrummet, över bänken i köket samt Albins rum.
Ska tvätta det sista i kväll och packa ner det som är kvar.
Städfirman kommer på fredag, som tur är, kör de bort allt skräp också.

Jag har inte sovit i natt. Inte för att jag suttit uppe och spelat ukulele,
men jag fick nageltrång som i sin tur blivit riktigt inflammerat.
Foten är svullen och hela benet värker. Känns onödigt just nu.
Ska strax ta mig ner till expeditionen. Det blir säkert lite 
ledsamt där också. Säga hejdå till alla. Tömma kontoret.
I morgon blir en sista träff med arbetslaget. Hoppas de kommer
och hälsar på sen!

Jörgen åkte ju hem i går. Ska tapetsera fondväggen i kväll
(om tapeterna kommer) och snällaste svåger Kimmo ska hjälpa till.
Jag längtar hem. Allt här är avslutat nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar